Nu jävlar!! :)

Nu jävlar! Nu ska julkilona bort! Från och med måndagen den 25 januari och 10 dagar framåt ska jag och A* ENDAST dricka nutrilettshakes. Hur ska detta nu gå? Jag ÄLSKAR ju mat. Men en sallad då och då får vi faktiskt äta. Och frukt. Man får tänka att det bara är i 10 dagar. Efter dessa 10 dagar ska vi lägga uppp ett schema över vårat matintag. Känns som att det här kan funka! Vi kommer peppa varandra så vi klarar det! Jag kommer blogga om hur varje dag har gått och hur mycket jag lyckas gå ner (om man nu lyckas gå ner något). Så häng gärna med! :)


Chokokaffe

Så här varierar du frukosten:

blanda

Nutrilett Intensive med chokladsmak och 1 dl kaffe istället för vatten.

Smaken av kaffe & choklad passar även till kvällen.

 

~*~

Bananshake

Mixa en liten banan och blanda med en portion

Nutrilett Intensive Choklad.

Spar några bananskivor att lägga som dekoration.

 

~*~

Varm choklad

Något varmt till kvällen?

Blanda en påse Nutrilett Intensive Choklad med 2 dl minimjölk.

Värm i mikrovågsugn eller på spisen.

Vispa upp lite minimjölk och toppa drycken.

Pudra med kanel.

 

~*~

Jordgubbssorbet

Med Nutrilett fixar du en god och mycket lätt sorbet.

Mixa Nutrilett Intensive med jordgubbsmak.

Ställ den i frysen och låt den stelna.

Ät sedan sorbet till frukost, lunch eller middag

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0