Dag 2

Andra dagen med nutrilett. De har faktiskt gått bra. Men jag syndade idag. Jag åt 3 köttbullar och en matsked makaroner med en shake till lunch. Jag kände mig så snurrig så jag var tvungen att äta lite fast föda. Man ska trots allt inte må dåligt av det här. Till mellanmål åt jag en chokladbar, men den smakar ju bara godis. Middagen bestod av en grönsallad med tonfisk, ingen shake. Har inte vägt mig sedan igår morse så än så länge vet jag inte om det ens går åt rätt håll. 


Sessan har för övrigt fått vattkoppor :( jättejobbigt för lillskruttan. Ännu jobbigare att jag aldrig hade det som barn och antagligen blir en prickigkorv om ca 2 veckor....suck...





Prickigkorv-macka någon? 
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0