Dag 1

Idag började jag med min Nutrilettkur. Till frukost tog jag en shake med en mixad banan i. Helt ok smak och man vart väl ganska mätt. Till lunch åt jag en nutrilett i chokladsmak (det är den enda jag äter) och en tonfisksallad till. Blev absolut mätt. Vid 15-tiden tänkte jag ta ett äpple till mellis. Och middagen kommer endast att bestå av en shake. Kommer vara döhungrig men jag kommer klara det. Viljan finns ju där och jag kan ju inte göra min nutrilettkompis *A besviken ;). Vi har bestämt att när vi har nått våra mål så ska vi ut tillsammans och köpa oss nåt fint. Men det är lååångt tills dess. Just nu ligger fokusen på att klara dom första 3 dagarna, som kommer vara jobbigast. Men dag 1 är i alla fall halvt avklarad..... :)

Kommentarer
Postat av: Håkan

Borde inte du jobba istället för att skriva i denna värdelösa blogg.

2010-01-25 @ 15:21:47
Postat av: Nayra

Haha, Henke ;)

2010-01-26 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0